Logo-Glas

OD VIJAGRE MU “ISPALE OČI”: Popio cijelu bočicu hemikalije i počeo je da reaguje kao vampir

14. Januara 2019.

Viagra



Muškarac iz Velike Britanije koji je uzeo deset puta veću količinu sildenafila, aktivnog sastojka “vijagre” završio je s “rupama” u vidu i povećanom osjetljivošću na svjetlo, piše “Daily Mail”.

Najvjerovatnije iz neznanja, muškarac je ispio cijelu bočicu sredstva za potenciju, a nuspojave koje su uslijedile utvrđene su već decenijama.

Nakon što je primijetio povećanu osjetljivost na svjetlost kao vampiri, nemogućnost da vidi pri smanjenom svjetlu i kružne oblike u vidnom polju, ljekari su utvrdili da je zaista došlo do oštećenja vida.

Nažalost, kada jednom dođe do oštećenja, štetu nije moguće ispraviti, tj. liječiti. Šta se na kraju dogodilo s anonimnim muškarcem, nije poznato jer, kako je rekao ljekar koji ga je pregledao, on se nikad nije pojavio na dodatnim pregledima.

Istraživanja inače pokazuju da već dvostruka doza od preporučene može izazvati smetnje u vidu pa nije neobično šta će sada od njih do kraja života patiti muškarac koji je uzeo deseterostruku dozu.




(IZVOR: Avaz)

Komentari

Komentariši

LAJKUJTE NAS

Aleksić Duborez



PROČITAJ VIC DANA

DJEVOJKA DANA

djevojka

VIJESTI

MIX ZONA